Чалгата като стил музика е много странна. Всъщност такъв стил няма, което до голяма степен обезмисля поста ми. Всички чалга изпълнители копират едно към едно турски, сръбски, гръцки, индийски и цигански песни. Всиичкии - даже най-големите величия с най-известните си хитове. Как се оправят тези хора с авторските права не знам. Понеже не съм сигурен, а все пак може и да има някоя авторска песен на някой изпълнител - какво значение има това, при положение, че досущ прилича на сръбска, гръцка, турска, индийска или циганска песен. Така и не успях да обикна тази музика, а направих всичко възможно - израснах с нея, слушах я по всички заведения (включително китайски ресторанти), по радиото, телевизията, щях да напиша замалко и по вестниците и списанията.
Толкова. Това е всичко. Постът е за чалгата като стил и се гордея, че се справих блестящо, без грам хейтване. За чалгата като явление обаче няма да се справя. Не, изключено.
П.П. В Уикипедия има просторна статия на английски език за чалгата (аха). Статията на български е преведена от английската и е значително по-кратка. Направи ми впечатление, че в първото изречение на английската се казва, че означава стил музика в България и Македония, което в българската статия е преведено погрешно като "стил в популярната музика в редица балкански страни, оформил се в края на 19 век", не че не звучи по-добре.