петък, 13 януари 2012 г.

Осемдесетминутен сет (микс) с къртещи ритми

Споменавал съм, че англичаните като кажат "олдскул рейв", имат предвид един чисто британски субжанр, оставил огромно влияние в електронната музика, възникнат и изчерпан в началото докъм края на 90-те години, а именно "брейкбийт хардкор" (ебал съм им ингилизкото наименование). Първият, и според мнозина най-култов, албум на Продиджи - Експириънс, е изцяло в този стил и доскоро дори го мислех за негов музикален портрет, докато не установих, че пичовете от Есекс просто са си имали кого да имитират - столичаните Ес Ел Ту, с които е и Ди Джей Слипмат, който и до ден днешен участва в ето такива прояви в лондонската Арена Армеец, но това са подробности, които със сигурност не ви интересуват, защото освен Продиджи, другите само по Емтиви да сте ги гледали, албуми и песни тука - цъ. Характерно за парчетата в този стил е, че най-интересното става към втората минута и половина, а дотогава само се готви, макар да не се забелязва.

Та така, понеже из блога и шкафа ми са разхвърляни някои части от подобни парчета, като тези: раз, два, три, четири
, а и ще има още, сега съобщавам, че всички те са отрязъци от един часидвайсетминутов микс, който успях да дръпна преди години или с напстер или с лаймуайър (едни такива като е-мулето, дето вече и него го няма). Този сет носи звучното име Oldskool Set-1992 (Krome & Time, Acen, Hyper On Experience, DJ Seduction, DJ Phantasy, Ellis Dee,.mp3 и успях да го кача на медияфайъра (е още го чакам де), та така всеки да може да си го дръпне, не че мисля, че някой ще го направи. Казвали са ми: "Бе ти верно ли можеш да го слушаш тва повече от пет минути?", на което съм отвръщал: "Ами, аз така, от енциклопедичен афинитет, изучавам ритмите...", но истината е, че много се кефя, освен действително силно изразеният ми научен подход към въпросния файл.

Ето тук ще сложа кода, като се качи, но още го чакам, дано не стане "бързата работа...".

http://www.mediafire.com/?km1pxuxy88r5djv


Брей! Тва стана наистина бързо :))