вторник, 31 август 2010 г.

Забавни спортни картинки

.

аз идвам от измерението хикс за да ви разкостя като
риби и да ви изям!



иийеааааааауууууууу


зомбиленд


Ела бе дупЕ...


чакай само е тука така лекичко


ледена епоха




демонстрация: само с вярата към Алах кара камъните около
него да левитират



"Отмъщението на извънземното"


така сега какво се правеше в подобни ситуации...


въздухоплавателна совалка


- А така, поснимай ме още малко отблизко


дръж здраво


ултразвукови сумисти


Как се казваше тази игра - "григълс" ли "брогълс" ли?


ЮБРЕЕЕЕЕ!!!


е тва е само за блога на Светла :)




А кой е с най-яките цайси а?


аз съм мъжко момиче и ще се справя


оо бе котьооо


- Ееееоооуаааоууу


пясъчната мечка


воден хор




Джизъс Крайст под вода - ходи на ръце


- Къде че бегаш бее...


пръстите на краката!!! :DDDD


- В името на тайнствения ни Бог жертвопринасям тези две
жени като ги хвърлям във вертикалната вода!



гмурк-водороден тубокс


- Екипа моля ви отвържете ме бързо преди да съм паднала на Земята!!!


мвглуб


еебассии кефа!


загрявка в името на Алах




футбол на едно по-високо равнище