сряда, 1 септември 2010 г.

Гатанка

Коя дума може да наака всеки истински комунист?
"Възмездие" :DD

Моля някои да не търсят скрит смисъл тук, като например, че в заглавието "Гатанка" е кодирано заглавието на политическа партия "Атака", опирайки се на факта, че днес започна нова сесия на парламента след едномесечена почивка и че Волен Сидеров в изказването си призова на дневен ред да остане операция "Възмездие". Вярно че оттам се сетих за гатанката. Мразя скритите послания, повръщам върху тях. Иначе обичам посланията, когато са позитивни, но не и скритите, освен ако са само иронично скрити - и пак позитивни.
Иначе Волен може да е всякакъв, но поне каза някои смислени неща, за разлика от Станишев, Местан и Мартин Димитров. Депутатът от Герб Тодор Димитров го пропуснах, хванах предаването от Сергей.
По принцип съм съгласен със Сидеров за "Възмездие", но да ме прощава, паралелно с тази работа ми се ще и да дръпнем малко напред. Ето на това се казва сложна задачка а :))
Така че на параноясалите комунисти, дето най-големия им ужас е духовете на съсипаните от тях хора да не ги стиснат за гърлата - споко, на мен например хич не сте ми само вие на главата...